
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکتارسال تیکت جدید
حتما پیش از ارسال تیکت، سوالات رایج را مطالعه کرده و برای ثبت تیکت نیز با دقت کافی موضوع تیکت را انتخاب کنید تا تیکت شما به واحد مربوطه ارسال شود.
برای ارسال تیکت جهت راهنمایی در رابطه با محصول خریداری شده، لازم است “ارتباط با پشتیبان محصول” و دسته بندی “اخذ راهنمایی در مورد محصول” را انتخاب کنید.
برای ارتباط موثر با فروشندگان لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید:
۱- رد و بدل کردن شماره تماس و یا راه های ارتباطی خارج از تیکت مانند آیدی تلگرام و… مانع از بررسی های تیم پشتیبانی بر روند تیکت های میان کاربر و فروشنده است. همواره در بستر تیکت با فروشنده در ارتباط باشید.
۲- رد و بدل کردن شماره کارت/حساب و یا هرگونه انتقال پول خارج از درگاه های پرداخت رسمی سام آوا (سام الکترونیک)، تخلف می باشد لطفا در صورت مشاهده این مورد را با ما در میان گذارید.
عنوان سوالات متداول
جهت حذف یا ویرایش این متن به پیکربندی افزونه > تب قالب مراجعه نمایید.
عنوان سوالات متداول
جهت حذف یا ویرایش این متن به پیکربندی افزونه > تب قالب مراجعه نمایید.
عنوان سوالات متداول
جهت حذف یا ویرایش این متن به پیکربندی افزونه > تب قالب مراجعه نمایید.